|
|
-
DPF FAP Skoda Fabia 1.2 1.6TDI CFWA CAYB CAYC
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Seat Ibiza 1.2 TDI CFWA 05/2010-
Seat Ibiza 1.6 TDI CAYB 05/2010-
Seat Ibiza 1.6 TDI CAYC 05/2010-
Skoda Fabia 1.2 TDI CFWA 05/2010-
Skoda Fabia 1.6 TDI CAYA 04/2010-
Skoda Fabia 1.6 TDI CAYB 03/2010-
Skoda Fabia 1.6 TDI CAYC 03/2010-
Skoda Rapid 1.6 TDI CAYB 08/2013-
Skoda Rapid 1.6 TDI CAYC 07/2012-
Skoda Rapid 1.6 TDI CLNA 07/2012-
Skoda Roomster 1.2 TDI CFWA 03/2010-
Skoda Roomster 1.6 TDI CAYB 03/2010-
Skoda Roomster 1.6 TDI CAYC 03/2010-
Volkswagen Polo 1.2 TDI CFWA 10/2009-
Volkswagen Polo 1.6 TDI CAYA 06/2009-
Volkswagen Polo 1.6 TDI CAYB 06/2009-
Volkswagen Polo 1.6 TDI CAYC 06/2009-
6R0254700EX; 6R0254700MX; JZW254702AX; 6R0254700DX; 6R0254700PX; 6R0254700QX; JZW254702BX; 6R0254700NX
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.