|
|
-
DPF BMW 316d 318d 116 136 143 KM E90 E91 7812283
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
BMW Serii 3
318d
2.0 Turbo Diesel
Sedan
02/2007-08/2008
1995cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47
T° E90
316d
2.0 Turbo Diesel
Sedan
06/2009-02/2010
1995 cc,
116 HP, 85 KW
M° N47
T° E90N
316d
2.0 Turbo Diesel
Sedan
10/2009-10/2011
1995 cc,
116 HP, 85 KW
M° N47N
T° E90N
318d
2.0 Turbo Diesel
Sedan
11/2007-03/2010
1995cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47
T° E90
318d
2.0 Turbo Diesel
Sedan
09/2009-10/2011
1995 cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47N
T° E90N
318d
2.0 Turbo Diesel
Touring
02/2007-08/2008
1995cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47
T° E91
316d
2.0 Turbo Diesel
Touring
09/2009-05/2012
1995 cc,
116 HP, 85 KW
M° N47N
T° E91N
318d
2.0 Turbo Diesel
Touring
02/2008-02/2010
1995cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47
T° E91
318d
2.0 Turbo Diesel
Touring
05/2009-10/2012
1995 cc,
136 HP, 100 KW
143 HP, 105 KW
M° N47N
T° E91N
780545
7805091
1121408652000
18307812285 18307810164 18307812283
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.