|
|
-
DPF FAP Fiat Qubo 1.3D 95 KM 55217451
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Ford Ka 1300 TDCI dal 10/2008
( mot. FD4 )
75 Kw
Fiat 500 1300D Multijet 12/2009
Fiat 500C 1300D Multijet 9/2009
( mot. 199B3000)
Kw 70
Punto Fiorino 1300D Multijet 7/2009
( mot. 199B1000)
Kw 70
Fiat Idea 1300D Multijet 10/2009
( mot. 199B1000)
70 Kw
Lancia Ypsilon 1300 Multijet 5/2011
( mot. 199B1000)
70 Kw
Fiat Punto Evo 1300D Multijet 10/2009
( mot. 199B1000)
70 Kw
Fiat Qubo 1300D Multijet 7/2010
( mot. 199B1000)
70 Kw
Fiat Doblò 1300 Multijet 02/2010
( mot. 263A2000 - 199A3000)
66 KW
Fiat Grande Punto 1300D Multijet 4/2010
( mot. 199B4000 - 223A9000 )
62 Kw
Fiat Punto Evo 1300D Multijet 10/2009
( mot. 199A2000 - 199A9000 )
55 Kw
55217451
55234961
55230485
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.