|
|
-
DPF FAP Audi A4 2.0 TDI BPW BVA BRE BRD 8E0254750H
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Audi-A4 (8EC,B7) 1.9 TDI 11.04 – 06.08 1896 116 85 BRB 0588-846
Audi-A4 (8EC,B7) 1.9 TDI 11.04 – 06.08 1896 116 85 BRB 0588-ADJ
Audi-A4Avant (8ED,B7) 1.9 TDI 11.04 – 06.08 1896 116 85 BRB 0588-845
Audi-A4Avant (8ED,B7) 1.9 TDI 11.04 – 06.08 1896 116 85 BRB 0588-ACT
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 11.04 – 06.08 1968 140 103 BPW 0588-861
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 11.04 – 06.08 1968 140 103 BPW 0588-ADL
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 16V 11.04 – 06.08 1968 140 103 BRE 0588-861
Audi A4 (8EC, B7) 16V 2.0 TDI 16V 11.04 – 06.08 1968 140 103 BRE 0588-ADL
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 06.06 – 06.08 1968 163 120 BVA 0588-AFQ
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI 06.06 – 06.08 1968 170 125 BRD 0588-AFK
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 01.06 – 06.08 1968 140 103 BPW 0588-AAU
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 06.06 – 06.08 1968 163 120 BVA 0588-AFR
Audi A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 06.06 – 06.08 1968 170 125 BRD 0588-AFM
Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 11.04 – 06.08 1968 140 103 BPW 0588-862
Audi A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI 11.04 – 06.08 1968 140 103 BPW 0588-ACV
Audi A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 2.0 TDI 01.06 – 03.09 1968 140 103 BPW 0588-AAN
8E0254750H 8E0254750HX 8E0131703T 8E0254750FX 8K0254750NX 8E0254800BX 8E0254800CX 8E0254750CX
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.