|
|
-
DPF FAP Audi A3 S3 2.0 TDI 170 KM BMN 1K0254703FX
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Seat Leon 2000 TDi 06/2006
( mot. BMN )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
Seat Toledo 2000 TDi 06/2006
( mot. BMN )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
Skoda Octavia 2000 TDi 04/2006
( mot. BMN )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
VW Golf V 2000 TDi 2005
( mot. BMN)
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
VW Jetta 2000 TDi 2006
( mot. BMN )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
VW Passat 2000 TDi 8/2005
( mot. BMR )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
Audi A3 / S3 1900 - 2000 TDi 2005
(mot. BMN )
Średnica rury 60 mm
Kw 125
Km 170
1K0254703FX
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.