|
|
-
DPF Citroen C8 2.0 2.2 107 128 KM 1731.Y3 1731ET
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 25 |
Dostępność | 1 szt. |
Zostaw telefon |
Oferujemy REGENERACJĘ TWOJEGO FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH (zdjęcie przykładowe losowo wybranego DPF)
JAK DOKONAĆ ZAKUPU:
NIE MUSISZ SZUKAĆ DALEJ. Nasze ceny są adekwatne do jakości produktu. Dzięki temu masz 100 % bezpieczeństwa transakcji.
Jeśli nie masz swojego FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH lub jest on uszkodzony mechanicznie - w takiej sytuacji ZŁÓŻ ZAPYTANIE NA: 1. ADRES E-MIAL: biuro@turbodiesel24.pl 2. DZWONIĄC POD NUMER: +48 507 322 507 3. SKORZYSTAJ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO W ZAKŁADCE KONTAKT
Zaufaj firmie która ma doświadczenie w naprawie części do silników.
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Lancia Phedra 2000 HDi 9/2003
Lancia Phedra 2200 HDi 9/2003
( mot. RHW - 4HW )
Kw 79-94
Lancia Phedra 2000 JTD 9/2003 10/2004
Lancia Phedra 2200 JTD 9/2003
( mot. RHW- 4HW )
Kw 79-94
Peugeot 807 2000 HDi 9/2003
Peugeot 807 2200 HDi 9/2003
( mot. DW10ATDE4 )
Kw 79-94
Peugeot 807 2000 JTD 9/2003 10/2004
Peugeot 807 2200 JTD 9/2003
( mot. DW10ATDE4 )
Kw 79-94
Citroen C8 2000 HDi 9/2003
Citroen C8 2200 HDi 9/2003
( mot. RHM - RHT - RHW - 4HW)
Kw 79-94
Citroen C8 2000 JTDi 9/2003 10/2004
Citroen C8 2200 JTDi 9/2003
( mot. RHM - RHT - RHW - 4HW)
Kw 79-94
Fiat Ulisse 2000 HDi 9/2003
Fiat Ulisse 2200 HDi 9/2003
( mot. RHW- 4HW )
Kw 79-94
Fiat Ulisse 2000 JTD 9/2003 10/2004
Fiat Ulisse 2200 JTD 9/2003
( mot. RHW- 4HW )
Kw 79-94
1731Y3
174008
9456211680
---
Dodatkowy uchwyt
9655165680
1731ET
174021
JAK TO ROBIMY ?
STOSUJEMY JEDYNĄ SKUTECZNA w 100 % METODĘ, która polega na procesie czyszczenia pod odpowiednim ciśnieniem z użyciem BEZPIECZNYCH ŚRODKÓW CHEMICZNYCH oraz suszenia i wypalania pozostałości po procesie w temperaturze do 650 stopni Celsjusza.
TYLKO taka metoda nie uszkodzi Twojego filtra i jego niewidocznej gołym okiem wrażliwej struktury !!
PAMIĘTAJ jeśli uszkodzona zostanie delikatna powłoka filtra pod wpływem agresywnej chemii lub zbyt dużego ciśnienia, FILTR POMIMO ŻE będzie czysty i odzyska przepustowość - może wkrótce przestać funkcjonować prawidłowo i być "zapchany" w ciągu kilku miesięcy !
PAMIĘTAJ samo wypalanie w trybie serwisowym lub specjalnym piecu (po wycięciu filtra) również - na dłużej nie pomoże ! Sam proces wypalania tylko zamienia sadzę w gaz i pozostawia popioły, których ilość ciągle wzrasta podczas dalszej eksploatacji filtra.
PAMIĘTAJ fizyczne usunięcie filtra jest nielegalne i może powodować że auto nie przejdzie badań technicznych (analizator spalin) a dodatkowo wymaga modyfikacji elektronicznej w Twój samochód. Jest też bardziej kosztowne i czasochłonne.